2011. augusztus 1., hétfő

I R O N M A N - Nagyatád

Rövid beszámoló a hétvégén történtekről Nagyatádról. Hosszútávú Triatlon Országos Bajnokság ismertebb nevén Ironman. A Mazsola KSE színeiben Varga István és jómagam indultunk egyéb váltó kategóriában két másik sporttárssal, unokatestvéremmel Szabó Eszterrel és Porkoláb Péterrel korábbi KVDSE-s csapattársammal. Istvánra és rám hárult a bringázás része ami 180 km-ert jelent elosztva. 1*75 km és 3*35 km. István két 35-ös kört én egy 35-öst és a nagy 75-ös kört tettem meg.

Én kb. 34 km/h-es átlaggal tettem meg a 75-ös kört a második 35ös kört már kissé gyengébben 30,5 km/h átlaggal. István is remekül teljesített szintén 30,5 ös és 31-es átlaggal szelte az eléggé szelesre sikerült útvonalat. Az úszás részét ami 3,8 km két körre osztva Péter és Eszter csinálta, kb. 45 perces időkkel. A futás részében Péter, Eszter, és én próbálkoztunk. Péter futott a legjobb időkkel közel 19 km-es távot Eszter következett 7,6 km-ével én meg levezetésképpen egy 15 km-es távot futottam. Átlagosan 5 perces időkkel futottunk.

Nekem voltak komoly küzdelmeim, sajnos a futástól a sok bringa elvette az erőmet, meg az edzésterv betartása sem sikerült ahogy terveztem. Végül a felhőszakadás előtt 10 óra 40 perces idővel érkeztünk meg a versenyközpontba széles vigyorral átszakítva a célszalagot. 144 csapat közül sikerült a 24. helyezést elérnünk aminek szívből örültünk, hiszen ilyen amatőr szinten nem vártunk ilyen helyezést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése