2011. augusztus 24., szerda

VI. Dynamo Maraton (2011.08.20.)

Antal Balázs:
Talán megbocsájtatok, ha egy  személyes dologgal kezdeném.
Évekkel ezelőtt, amikor még gondolati szinten sem foglalkoztatott a terepkerékpározás, kilátogattam, mint amatőr fotós az akkor éppen Author maratonnak keresztelt eseményre, Gyenesdiásra. 
1. kép - Gránicz István
Ott készült ez a kép (1. számú), ami azóta is a monitoromon díszeleg. Nem csak az adott pillanatot látom benne, a maga elszántságával. A gyötrelmes küzdelem is benne van, az a folyamat, ami idáig elvezette a kerékpárost sok-sok kilóméteren megdolgozott edzésmunkán keresztül, hogy az élbollyal érkezhessen meg az utolsó emelkedő tetejére.
Azóta is ad valami pluszt ez a kép nekem, főleg akkor, mikor nem túl jól mennek a dolgaim...
Maga a  verseny számomra egy elsőbálozós csaj izgalmával kezdődött, ez volt életem első egyéni MTB versenye.
Sikiék segítségével szinte az utolsó pillanatokban készült el a gépem, tapasztalataim is csak egy hetesek voltak a technikával kapcsolatban.
Kemivel, aki rábeszélt a montizásra
A rajt után ( hosszú táv )elég tempós szakaszok következtek, melyek tetszettek, jól ment, talán az országútizás is sokat segített ebben. Vállusig pár perc hátrányt azért sikerült összeszednem (a lejtőket kellően megtiszteltem friss élmények miatt), onnét pedig nem túl jó erőben, félig-meddig egyedül tekertem végig. Engem nagyon megnyomott a párás , meleg levegő, a pulzusom sem ott járt, ahol optimális lett volna. Aztán elég gyorsan eljött az a bizonyos utolsó emelkedő.
Eszembe jutott a fénykép... Egész véletlenül most is volt ott egy fotós (2. kép ).
2. kép - Antal Balázs
Bár most nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna menni a versenyen , mégis nagy élmény, egyfajta beteljesülés-érzés kerített hatalmába.
Jövőre újra átélhetem ugyanezt.
Antal Balázs      Classic távon 55km,  összetettben  26., senioroknál 7. ,  2 óra 32perc36 mp idővel.
Horváth Zoltán: 
A verseny megrendezőinek gratuláció, többedmagammal nagyon meg voltunk elégedve mindennel.


Ami egy kicsit még jobban erősíthette volna a küzdőszellemet, ha a helyiek felmentek volna szurkolni a közelebbi pontokra, pl. a Mazsolásoknak. Reméljük majd jövőre!
Horváth Zoltán

A verseny főként jó erőben, motiváltan ment. Pár apróbb figyelmetlenségtől eltekintve (kis eltévelyedés, kis zselékirántás és visszafutás érte) elkerültek a hátráltató tényezők is. Úgyhogy végtére is szerencsésen beértem, és jóleső érzéssel fogadtam a sok ismerős vállveregetését! Az abszolút elsőhöz viszonyított 15 perces hátrányom remélem jó alapja lehet a jövő évi felkészülésnek.
Horváth Zoltán      Classic távon 55km,  összetettben  17., felnőtt férfiaknál 13. ,  2 óra 24 perc 22 mp idővel.
Trümper Gerard: 

Sziasztok!
még egy VI. Dynamo Maraton (2011.08.20.) beszámoló

A verseny megrendezéshez gratulálok én is, idő, palya és stb. minden szuper !
  
A verseny jó ment, ilyenkor csak nehéz tudni ki is veterán és hól vannak.
Akkor probáltom menni a menyi tuttom.  
Trümper Gerald 1. helyezett

Trümper Gerald      Hobby távon 27km,  összetettben  29., veterán férfiaknál 1. ,  1 óra 30 perc 16 mp idővel.

Judy:
Gratulálok minden Mazsolásnak, aki részt vett a maratonon! Ügyesek voltatok!
Persze ne felejtsük el leendő Mazsolás utánpótlásunkat, Szöllőssy Esztert, aki első lett a gyerekversenyen és abszolút 2.! Gratulálunk!

2 megjegyzés:

  1. Szeva Balázs (Antal)!

    Nem tudom visszanézel-e még erre a cikkre. Ha igen, akkor hadd köszönjem meg hogy feltetted azt a bizonyos 1-es képet, ugyanis én vagyok rajta. Még 2007-ben készült, a IV. Dynamo maratonon. Azért vágtam ilyen vicsorgó képet, mert már közel volt a cél, a 2. helyért küzdöttem és közvetenül a nyomomban loholt Tóth Rajmund, aki annyira nem gyenge gyerek hogy idén master 2 magyar bajnok lett OX-ben!
    Régi szép emlékek... Még egyszer köszönöm.

    Vannak még képeid amiket azon a versenyen csináltál? Engem érdekelne. Most hogy már nem versenyzem, gyűjtöm a képeket a régi versenyekről. Ha ez nem gond, akkor légy szíves keress meg itt: gristvan1@gmail.com

    Üdv,
    Gránicz István

    VálaszTörlés
  2. Kedves István!

    Az 1-es számú kép mellé így már a neved is felkerült!

    Köszönjük,

    Üdv: libra

    VálaszTörlés