2011. július 28., csütörtök

Budapest időfutam

Takács Péter beszámolója:
Budapest, elképesztő 8,8 km-es pálya, ami valójában kb 8 volt.
Péntekre már megtudtam, hogy hol és mikor kell regisztrálni, és azt
is, hogy mikor indulok. Időben érkeztünk, de ha nekem kellett volna
sorbanállnom, akkor szinte egyből a rajthelyre mehettem volna. Pedig
neveztem ( jún 8.), fizettem, csak alá kellett volna írni és kész. De
nem, még mindig vannak rossz szervezések.
Megkezdtem a görgős bemelegítést, megeredt az eső, de sikerült jól
felkészülni a múlt héttel ellentétben. Rajtnál már szakadt, de erős
voltam és nagyon akartam, jól ment, sőt, meglepően jól. 43-45 km/h.
Igaz az órát alig láttam, mert a szeműveg is és az óra üvege is vízes
volt. De ilyen rövid pályán nem is kell nézegetni csak nyomni. Aztán a
fordítót elcsesztem: elágazott az út, nem volt jelzés, így arra
tekertem, ahol az előttem levő jött. Mentem egy kis felesleges
emelkedőt, helyben fordultam és piszkos pipa voltam. Rosszul
döntöttem, pedig valójában jól oldották meg a fordítót, csak egy
nyílat felejtettek el kitenni. ( ekkora balfék mint én:))
Vissza a düh is segített. Összetett 21. hely, korosztály 5. nem egész
6 sec hiányzott a dobogóhoz, 8 a 2. helyhez. Tudtam, hogy minden hiba
súlyosan fizet ilyen rövid pályán, én mégis elbénáztam, mert ez az
volt.
Mikor befutottam, az eső is elállt, legalább öltözni kényelmesebb
volt:)) Szoltam minden ismerősnek, legalább ők ne hibázzanak.
Ha lesz jövöre, megyek, mert amúgy jó derby, ajánlom mindenkinek. Egy
nagy nyomás, és kész is
Fotót még nem találtam, de a videón rajta leszek:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése