2012. június 4., hétfő

Balaton Maraton 2012.06.02. Siófok


Beszámoló Antal Balázstól:

Az idei nyár második napján került lebonyolításra hazánk legnagyobb létszámú országúti rendezvénye. Közel 2000 bringás képviselte magát a különböző futamokon. Sajnos Mazsolások csak ketten voltunk, Szelestei Péterrel.
Erősen felhős, hideg időben rajtoltunk, a távolban már látszott, hogy nem ússzuk meg szárazon a napot.
A déli oldalon talán ennek is és a szélnek is köszönhetően túrázós volt a tempó (volt 30-as alatti rész is). Nagy meglepetésünkre a  rajt után nem sokkal már utolértük a 7-8 perccel korábban induló Pelso végét...  A szokásoshoz képest kb. 20-25 percet "késtünk" Keszthelyig ( Mazsoláknak köszönöm a szurkolást! ), ahol családom nagyszerűen frissített. Itt találkoztam először Péterrel, akivel aztán végig egy bolyban tudtam haladni a mezőny elején.
A meg-megeredő eső, ill. az óvatos tempó miatt a bukások is sorra beköszöntek, kicsit megrostálva a kb. 80 fős élbolyt.  Ez Fürednél tovább csökkent, ahonnét végre tisztességes sebességgel folytattuk tovább. Egy újabb Pelso-s, súlyos  bukás ( szemből autó szélvédő bezúzva) totális káoszt okozott az Akarattyai elágazó előtt, tovább csökkentve az élboly létszámát. Az utolsó tíz km-en belül értük utol a korábban megszökött 3 bringást. A mezőnysprint nekem nem sikerült, ill. a célba gyakorlatilag fékezve érkeztem egy újabb bukás miatt, 11 mp-el a győztes után.
Elégedett vagyok, amit terveztem (a korábbi legjobb időmet megközelíteni) túl is szárnyaltam. Végig koncentrálva, jó erőben teljesítettem a távot.
 
Előzetes eredmények:
  
Szelestei Péter    összetett     25. hely, kategória    9. hely    5:11:24
Antal Balázs    összetett     40. hely,  kategória   11.hely    5:11:31


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése