2011. augusztus 16., kedd

OB 3. helyezés!

Takács Péter beszámolója:

Megvan!

Több próbálkozás, elmaradt verseny, hiányzó századok után végre
sikerült szereznem egy Szenior OB-s dobogós helyet, egy bronzot.
A verseny helye: Kincsesbánya, 88,5 km, ez öt kört és összesen 825m
szintet jelent. Ideális idő.
10:05 kor rajtoltunk, külön a 40-49 évesek kategoriája, ami csak ezen
a versenyen van, a többinél egyben megy mindenki, csak az értékelés
történik külön.
A körön egy emelkedő van rögtön a rajt után,  egy lejtmenet, hosszab
egyenes és dimbes dombos szakaszokkal. Az első körön vezettem a
mezőnyt, nehogy valaki már itt próbálkozzon, míg nem melegedtem be
eléggé. Ez sikerült, s csak a második emelkedőn volt támadás. Csak egy
embernek sikerült elmenni, de látszott, hogy nem fog kitartani. Ez
arra is jó volt, hogy megtudjam kik azok, akik jó erőben vannak.
Nagyjából már ismerem őket más versenyekről. Sikerült minden szökést
szerelnem, igaz az egyikkel 10 km-t kellett mennem, mire beértek. Nem
tudtam volna még 30-40 km-t szöksében végigcsinálni, így inkább
figyeltem, s ugrottam, amire jónak láttam.
Az utolsó körben elment két ismeretlen, de nem haraptunk rájuk, aminek
aztán az lett a vége, hogy az egyik nyert, a másikat pedig csak 5 m-
rrel a cél előtt sikerült lesprintelni. Sajnos a 2. helyezettet nem
láttam, s nem tudom, hogy szerzett 6 másodperc előnyt, de a 3. helynek
is nagyon örültem.
Képek talán a velo.hu-n vagy a szingo.hu oldalon lesznek.

Gratulálunk Péter!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése