2015. március 25., szerda

Tihanyi félsziget kupa

Várakozással indultam neki a versenynek, kiváncsi voltam, hogy a rendszeres téli edzés mennyi erőt ad. Mint kiderült, kevesebbet mint reméltem. Próbáltam az elején minél jobban menni, hogy meg tudjak tapadni egy jó bolyban, de ahogy az lenni szokott - ha nem elég erős az ember - az a boly, amit kinézel magadnak gyorsabban megy mint amit bírsz. Így lemaradtam egy kisebb bolyhoz, majd a következő emelkedőn abból is, és így ereszkedtem vissza addig, amig meg nem találtam az erőnlétemnek leginkább megfelelő csapatot, ez esetben a Mazsola által vezetett és kontrolált grupettot. Jó hangulatban, egymást váltva vezettük a csoportot Mazsi irányításával (JuhászPeti, Tofi, HZ, Mazsi és én), néha "külsősök" közreműködésével. Az emelkedőkön néhányan megpróbáltak elmenni, de aztán a lejtmenetben és az enyhén szembeszeles sík szakaszon újra összeállt a boly. A negyedik kör végénél ért utol minket és körözött le a főmezőny, erre sikerült rövid időre felkapaszkodni, majd következett számomra a befutó. Összességében élmény volt, sokkal szebb és szelídebb időjárás, mint amire számítottam, kevesebb "kraft", mint amiben bíztam, de egy jó csapat élmény és kellemes verseny. Összesítettem az eredménylistát, a 8. legnépesebb csapat a miénk volt! Gratulálok én is minden indulónak! És köszönjük a szurkolást, biztatást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése