2011. július 20., szerda

Tour de Pécs/Feked időfutam - Takács Péter beszámolója

Sok kimaradt verseny után ismét próbálkoztam.
Feked, 20 km időfutam, 30fok, dombos terep. Tavaly 30:15-ös időm volt.
Időben érkeztünk, volt árnyékos parkoló, játszótér, nyugalom.
Olyannyira, hogy a rajt előtt 10 perccel már ki is írták a
rajtsorrendet, amiben igen elől voltam. Bemelegítés 5 perc, kerékcsere
( vigyázok a gumira Ausztria óta:))))  ) öltözés, rajt. Már a héten
sem ment, de kihoztam a legjobbat, nem erőlködtem, csak amennyi jól
esett. 30:51 lett a vége, de szerencsére a többiek sem remekeltek, így
egy második hely lett a jutalmam. Az idén képtelen vagyok nyerni,
olyan verseny meg nincs, ahol csak én indulok. Bár ott még egy
technikai hibán elcsúszhatnék:))
A mostani hétvégén 9 km-es időfutam. Már neveztem, de ennyi, nincs
kiírás, semmi pontos info. Ja, a szövetség rendezi:)))
Augusztus közepén Csúcstámadás, ez sem érdekel senkit? Ez hazai
viszonylatban a legmagasabb szintű kerékpáros kihívás. Így? Csak
felfelé kell! Egy röpke óra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése