2011. június 19., vasárnap

Tihany kupa 2011.06.19.

2011.06.19. Tihany
Esős reggel, 17 fok, 11:30-as rajt. Ha jól tudom, akkor csak 2
Mazsolás induló.
A forgalom elterelésnek köszönhetően elég jól felpörögtem a rajtig.
Szerencsére a szervezők sokáig kiadták a rajtszámokat és kedvesek
voltak. Bemelegítésre igazán csak a felvezető körben volt idő, így az
első kört erre kellett használni. Nem volt öldöklő tempó, így túléltem
az első emelkedőt, aztán jött a szokásos száguldjunk. A 2. emelkedőben
előre mentem, így a támadások ellenére sikerült egészen elől maradnom,
nem úgy mint a mezőny másik felének. Ez a taktika tetszett, ezt
terveztem a 3. körre is. A kanyar előtt előre mentem volna, de más
is ezt tervezte és nagy tempó indult fel, aminek az lett az
eredménye, hogy leszakadtam az élről. Sok erős maradt velem, így nagy
igyekezettel próbáltunk felzárkozni. Ekkor az összetettben vezető
Fejes Gábor defektett kapott. A csaptársa kerekett adott neki, egy
másik társaságában ( mint a profik) elkezdték a felzárkozást. Ehhez
csatlakozott az én csoportom is. Az alsó sík részen 62-vel mentünk,
kinyírta a segítőjét, s egyedül tovább tekerve gyorsan felértünk. Újra
az élen:)) De csak az emelkedő közepéig, itt magamra maradtam,
bevártam egy csoportot, s a szokásos forgatókönyv szerint a végén
lenyomtam mindenkit, aki velem volt.
Összegezve: most jobban ment, mint márciusban, de még kevés a
dobogóhoz. Az eső nem esett a verseny idején, az útzárás is egész jó
volt. Tetszett.
Július 3-án szenior OB. Itt minden korosztály külön indul, verseny a
"hasonszőrüekkel".

Takács Péter



Június 19-én vettem részt az Erste szervezésében létrejött kupasorozat tihanyi állomásán.
Elég csúnya időben érkeztem, eső és hideg várt a helyszínen. Nagyon kellet figyelni, mert a gumim néhol úgy csúszott, mintha olajos lenne az aszfalt.
Az első és a második kör elején - itt fedeztem fel Pétert ,szerintem csak ketten voltunk Mazsolások- még együtt voltam az elejével, aztán volt egy ritmusváltás, amihez kevés voltam. A bő 50 feletti tempó miatt a főmezőnyből le-leszakadozókhoz csatlakozva mentem a végéig. Az emelkedők nagyon jól sikerültek, de be kellett várnom a sík tempós szakaszokhoz a csoportomat. Jó erőben éreztem magam, a számomra utolsó körben még taktikázni is sikerült és a csoportban egy kategóriában indultakat lehajrázni. Pontos eredményeket még nem tudok, de saját mérésem szerint kb. negyed órát sikerült javítanom a tavaszi versenyhez képest.

Antal Balázs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése