2011. június 18., szombat

SPECIALIZED Szilvásvárad Maraton 2011.05.29



















2011 Május 28.-án szombaton indultunk Keszthelyről 3-an: Bokodi"Boka"Gábor,Kodály"
Bushman-Baba" Lőrinc és jómagam.
Pénteken és az előbbi napokban örültünk,mint majom a farkának,hiszen ezúttal egy csepp eső sem esett,úgyhogy száraz versenynek nézett ki,nem úgy mint az előtte években,mert az durva volt!
Szombat déli induláskor már nem voltunk ennyire derűlátók, mert esős reggelre ébredtünk.Egészen Eger-ig hol esett,-hol elállt,de durva mennyiség nem hullott alá.
Odaérkezvén a szokásos procedúra fogadott,rajtszámátvétel(már előre zacskókba bekészítve minden+egy Nutrixxion energiaszelet is!Aznap a szokásos szabadprogram,kaja,koncert,sörözés,ebben a Boka győzött,igaz már az úton idefele sem volt szomjas!!!

Verseny napja:

Már a kedvünk is jobb volt,hiszen napsütésre ébredtünk.Gyors reggeli,öltözés,bringák gyors átnézése,aztán irány...

Kb. 1500 induló, kígyózó sorokban várta a rajtot, ami szokás szerint lassúra sikeredett,mert amire mindenki előlünk fel bírt szállni a bringára és kigurult a betonos részre már is elvesztett vagy 2-3 percet.
Lőrincke nem nevezett, úgyhogy ő lett a "nyulam".Mivel ő 10 évvel fiatalabb és kb. 10 kilóval könnyebb ezért nagyon kellett kapaszkodnom,hogy nagyon le ne maradjak tőle.Csak a 39 km.-es távon indultunk, úgyhogy már az elején beleadtunk mindent.Előztünk mindenkit,akit értünk,az első 7-8 km olyan "Büdöskutas" betonos felfelé.A tetejéig én mentem elől,majd Baba vette át a tempót,lógott a belem rendesen,különösen a felfeléken,amúgy jól ment.A lankás lefeléken,illetve a murvás egyenesekben meg ő nem tudott utánam jönni.
A pálya nagyrészt száraz volt,ott ahol a lombkorona összezárt viszont elég sáros volt,éles sziklákkal tarkítva.30 km.-ig inkább több volt a fel,-minta lefelé,majd 8 km Dh következett.Szerencsére nem sok félelemérzetem van,úgyhogy szép sorban hagytam le az előttem lévőket.Éles sziklák,néhol sár,de csapattunk.3 km.-el a vége előtt láttam egy Zkse-s srácot,gondoltam te még "megleszel".Ahogy mellé értem,bumm defekt!!!
Ránéztem az órára,még volt 2 km vissza,na az már meglesz felnin is,a Mavic Crossmax nem egy könnyű kerék,de az atomtámadást is kibírja.
Boka szintén defektet kapott,de ő az utolsó 8 km.-en.Nem is kapkodta el a cserét,így elmentek mellette vagy 40-en.

Végeredmény:Kötél Tamás Master 1 26. hely 1:48:54 224 indulóból
64.hely 504 indulóból

Bokodi Gábor Master 1 112.hely 2:20:31
249.hely

Összefoglalva: remek szervezés,profi lebonyolítás,jó hangulat.Ami viszont negatívum,hogy az utónevezés elég borsos,8-9 eFt,személy szerint hiányoltam a kiállítókat, mint a külföldi versenyeken!

Kötél Tamás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése