2015. március 23., hétfő

Sziasztok! Végre versenyszezon, végre a hideg reggelek is enyhébbek innentől ! Jó erőben , optimizmussal tele érkeztem Tihanyba. A rajt, mint olyan sokszor már, nem sikerült a szervezőknek, zűrzavaros volt minden. Próbáltam elöl helyezkedni, de a rajtnál kb. az ezredik helyről indultam. Az első emelkedő nehéz volt, a második sorsdöntő.Szakadt a mezőny, az eleje olyan tempóban haladt, hogy a szakadás sem a véletleneken múlott. A harmadik körben rövid ideig összedolgoztunk a második sorban, Peti is itt vitézkedett, de gyorsan itt is megbomlott a rend. A negyedik emelkedőn visszafogtam magam, de így nem esett annyira jól, mint amikor saját tempómban tekerek, így megpróbáltam az apátságnál és a következő körben is ezzel előnyt szerezni. A sprinten van mit javítani, a legvége nem tetszett. Balázs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése