2012. szeptember 26., szerda

Zalakaros Túra

Beszámoló Szelestei Pétertől
 
Szerencsére szombaton jól ment, jó erőben éreztem magam, és éppen nekem való volt a mezőny is ;-) 
Közel 120-an indultak a hosszú távon. 15-20 km után már voltak emelkedők, utána már csak kb. 35-40-en voltunk elöl, aztán a táv harmadánál jött egy viszonylag hosszú 15%-os emelkedő, itt 4.-nek értem föl a domb tetejére, ahol a pecsételés is volt. Egy srác alig állt meg, ment is tovább, én egy másik sráccal kicsit később utánaeredtem, így mentünk egy jó ideig, mire utolértük, de aztán később a kb. 20 fősre apadt mezőny utolért hármunkat is. A 62. km-nél a 75-ös úton Bak irányából - talán emlékeztek - van egy emelkedő a körforgalomig. Itt hárman megindultak az elején, nekem a boly végéről sikerült viszonylag hamar felmenni rájuk, így négyen elszöktünk, később még egy srác fel tudott jönni hozzánk, de a többieket már csak a második pecsételőhelynél, frissítőpontnál láttuk, amikor indultunk, akkor közelítettek ők is oda. Jó kis tempót mentünk innentől öten, aztán Zalakaroson, amikor csalinkáztunk a szőlőhegyen, már kezdtem lemaradozni a többiektől, de a legkeményebb az volt amikor egyszer csak ott volt elöttem egy 20%-os emelkedő. Itt már csak nagyon finoman tekertem fel, mert kezdett beállni a lábam. Végül kb. 1 perccel a többiek után értem célba. Az eredménylistán azért vagyok negyedik, mert egy fiatal nagykanizsai KSI-s srác nem nevezett be, csak találkozott a mezőnnyel és aztán beállt tekerni. (egyébként szerintem ő volt a legerősebb) Ő húzta fel a mezőnyt is féltávnál ránk, és aztán ötünk közül is ő nyomta a legerősebb tempót.
Jó kis túra volt :-)
A Mazsolát egyébként többen is képviseltük: pl. Vida István, Horváth Zoli, Riedl Tamás, Gerald Trümpel, Bicsérdi Kornél, ...
 
Andris! Neked pedig grat. a pályacsúcshoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése