2012. június 25., hétfő

3 versenyen tekertem 8 nap alatt

Takács Péter beszámolója

1. Balatonfüred, 65 km, dombos terep. Közel volt, a táv is megfelelő és a terepet is ismerem már elég jól, mert sokat bicajoztam itt. A Bike Fest része volt. A sétáló útról indultunk lassú rajttal, majd fent külön csoportokban a külön távok, korosztályok. Gondoltam, hogy az igazi rajt nem lesz lassú, ami be is jött, és ezzel meg is oldottuk a szelektálást a 2. km-nél.
Balaton Bike Fest - a hegycsúcs közelében 35 fokos hőségben

Az első körben jól szereltük az akciókat, bírtam a hegyet is, de a
második körben már éreztem, hogy gond lesz. Ezt úgy hidaltam át, hogy saját tempóra váltottam, s a meredek résztől szinte egyedül mentem a célig. 5. hely. Kicsit fejben kell jobban küzdeni a leszakadás ellen, mert a többiek sem voltak sokkal erősebbek.
Itt Tündi a középtávon abszolút női első lett.



2. Időfutam OB Felsőzsolca. Már szerdán elmentünk, de a pályán nem tudtam tekerni, mert az egy 4 sávos főút volt, csak a verseny idejére zártak le sávokat. Nagy hőség volt, a helyszínen kellett kivárni a rajtot( 12:11), mert a rajtszámátvétel 9:45-kor lezárult. ( ez nagy hülyeség) A rajt simán elment, volt néhány érdekes megoldás a pályán ( egy sáv kanyarban, kísérőautókkal együtt), de a nagy része kitűnő a versenyre. Mivel nem igazán sikerült felkészülnöm, óvatosan kezdtem, de aztán belejöttem, és szerintem jól ment. Megint 5. lettem, azaz valószínű, mert 1-2 perccel elszámoltak időket, s nem tudni, hogy kinek mennyit.( nekem is 1-et). Kézi időmérés volt és bizonytalanság egy Magyar Bajnokságon. Röhejes.

3. Senior Bajnokság Kincsesbánya, 89 km, 5 kör, 165m szint körönként. Itt az a jó, hogy csak a korosztályom teker együtt. Szép és jó mezőny jött össze, nem volt igazán nagy rosta az emelkedőkön. Sok akció tarkította a menetet, így folyamatosan figyelnem kellett, hogy mire ugrom, mire nem. A taktikám, hogy takarékoskodjak, s próbáljak a sprintre tartogatni erőt. Ez végül összejött, s a mezőny egyben fordult a célegyenesre. 7. lettem, pár méterre az elsőtől, de nem tudtam nagyot robbantani a végén. Itt Judit a nőknél 4. lett, Siki csak edzett. Tóth Andrisnak pedig kellene egy országúti gép, bár
lehet, hogy az úthoz az ő gépe a jobb:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése