2012. április 2., hétfő

Kerékvár-Békás Idõfutam Budapest Bajnokság

Takács Péter
                                Üdv!

Tahitótfalu. 04.01. Rajt 12:09. Szeles, hideg idő, így előkerült a régen nem látott hosszú időfutam ruha, amiben igazi papagáj vagyok:))
Sajnos a héten a munkám, s a nátha nem engedett sok edzést, ami csak
fejben zavart, fizikálisan csak javított rajtam. Április elsején egy viccel indult a verseny, mert bezárodott a Transit vezetőfülkéje, benne a kulcs. Szerencsére a bicaj, s a ruhám hátul volt, a zene szólt, így csak a bemelegítésre kellett gondolnom, ami rám fért, mert fáztam:)) Aztán
rajt, az új bicaj szépen haladt, nem lőttem el magam a szembeszeles szakaszon, pár résztől eltekintve tudtam tartani a min 34-et. Ahol alá estem nyomtam, de ésszel. Aztán a fordító után úgy gondoltam, hogy csak fékezve megyek 50 alá, de csalódtam, mert a 45-ért is dolgozni kellett nagyon. Azért az igazi hátszélben ment 50-nel is, amit nagyon bírok, mert olyan a hangom( telekerék), mint egy vonat, s doppingol. 27:09-et mentem a lista szerint, ez rosszabb, mint a tavalyi, sőt, az eddigi legrosszabb, ami nem derített fel. Szerencsére ma estére kiderült, hogy másnak sem ment nagyon. 22. abszolut, 5. korosztályban. A szokásos 1 mp/km hiányzik.

Takács Péter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése