2011. március 28., hétfő

Kerékvár Békás-Budapest Bajnokság, Tahitótfalu

A március 20-i, Félsziget Kupát követően, március 27-én a Kerékvár Békás Időfutammal folytatódott a 2011-es Amatőr Kupa sorozat. Március utolsó hétvégéjén egyenkénti időfutam várt az indulókra Tahitótfalu környékén. 



Takács Péter beszámolója:

A mai időfutam érzésre nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Az elmúlt évek alapján 25:00 és 25:50 közt kellett volna tekernem, de csak 26:32 lett belőle. A végső lista alapján azért nem lett olyan vészes. Korosztályban 6., abszolut 23. hely. Kicsit változtattak  a pályán, máshol volt a rajt, a befutó maradt a régi helyén. A szél és a hűvős idő a többieket sem kényeztette, talán ennek tudható be, hogy az
első eredményét leszámítva, nem született sok kiemelkedő idő. Nem tudtam tartani a 168-as tervezett pulzust, csak a 164-165-öt.
Próbáltam a sebességre is figyelni, de csak erőlködés lett, ha
megpróbáltam néhány tizedet feljebb tornászni. Talán a fordítónál és a
befutó 150 m-en tudtam volna még javítani, de ez is kevés a dobogóhoz.
Kilométerenként majd 4 másodpercet faragni ?
De az edzésekhez képest legalább volt egy perc javulás.
Folytatás a jövő vasárnap 30 km-en.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése