2011. szeptember 12., hétfő

Aug 28. Esztergom, 26 km-es hegyi időfutam

A pálya első 14 km-e viszonylag sík, a második fele pedig
varázslatosan szépen emelkedő hegyi út, az utolsó 1 pedig kemény 10%
körüli. Már háromszor tekertem itt fel, de a most is szinte
hihetetlenül jónak találom az útvonalat: egyenletesen , könnyen
emelkedik, kanyargós, erdei út, s elég hosszú is. Sajnos az út
minősége nem az igazi, de felfelé elmegy. Ajánlom túrázóknak is:
Pilismarót- Dobogókő.
12-kor rajtoltam, szépen daráltam a sík részt, majdnem beértem az
előttem haladó gyors embert, de a hegyhez érve nem tudtam csökkenteni
a különbséget. Inkább tartottam a tempóm. Nagyon élveztem a terepet.
Végül a 3. helyen végeztem, abszolútban a 26-on. Sajnos volt némi
hiba a számításokban, mert néhány embernél egyszerűen elszámoltak egy-
egy percet. Reklamálni pedig csak ott lehetett, ahol tudtuk a másik
idejét.
Elégedett voltam, mert több nagy ellenfelet sikerült legyőzni, igaz a
egyiket csak 3 másodperccel:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése